Blogs
Nozares jaunumi, tendences un viedokļi

Konkursa mērķis: Apzināt un izcelt biškopības nozares izcilākos zīmolus, kuri ir spējuši sevi pieteikt un virzīt savu zīmolu un tā vērtības, kā arī biškopības produktu pārdošanu digitālajā vidē – ar mājaslapas, e-komercijas un sociālo tīklu palīdzību.

Konkursa laureāti: pirmo trīs vietu ieguvēji gūs plašāku publicitāti, tie tiks pozicionēti kā nozares zīmolu paraugi LBB platformās – žurnālā "Biškopis", LBB sociālo tīklu lapās (Facebook, Instagram), kā arī www.medus.lv un www.strops.lv

Konkursā var pieteikties biškopji un iesūtīt savas mājaslapu adreses un sociālo tīklu profilu nosaukumus. Konkursa žūrija arī veiks neatkarīgu izpēti savu iespēju robežās, lai apzinātu izcilākos piemērus. Kā arī katram dalībniekam sniegsim individuālus ieteikumus un komentārus turpmākai attīstībai digitālajā vidē.

Pieteikuma anketa - https://forms.gle/DmMTyt5FF5N3HWN87

Pieteikumus gaidīsim līdz 28. februārim!

Konkursa kritēriji:

  • zīmola stāsts un vizuālā identitāte
  • mājaslapas dizaina izpildījums
  • mājaslapas/internetveikala lietošanas ērtums - lietotāja pieredze
  • mājaslapas satura pievienotā vērtība
  • pārstāvība sociālajos tīklos un citās digitālajās platformās
  • sociālo tīklu satura kvalitāte pēc sekojošiem kritērijiem:
    - vai saturs atspoguļo zīmola vērtības;
    - vai saturam ir pievienotā vērtība;
    - vai ir panākta sekotāju iesaiste;
    - vizuālā satura kvalitāte un radošums.

Jautājumu vai neskaidrību gadījumā aicinām rakstīt uz e-pastu Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.